Een totale ommekeer met Victor: het loftgevoel!

Een onpraktische en donkere ruimte-indeling met een veel te grote garage en een veel te smalle keuken, zorgden bij Ann en Frank uit Affligem voor heel wat ergernis en met de komst van hun eerste kindje hakten ze de knoop door en kozen voor een totaalrenovatie van hun bestaande woning. 

Totaalaannemer Victor gaf het huis een volledige make-over: de smalle keuken ruimde plaats voor een open keuken met lange glaspartijen en zicht op de tuin. De elektrische voorzieningen werden helemaal vernieuwd, een modern lichtplan uitgewerkt en ook de vloeren kregen een totaal nieuwe look. Het resultaat? Een moderne, ultra-lichte woning met een aangenaam loftgevoel waarin het heerlijk toeven is.  

Ook over de samenwerking met Victor is Frank zeer tevreden: “Onze projectleider was top. Voor een ongeduldig persoon als mezelf mag het altijd sneller gaan, maar eigenlijk is alles vlot verlopen. Correct in timings en volgens de afspraken. Ik heb me niets moeten aantrekken. Maar was wel betrokken. En dan zo’n resultaat: een verbouwing om van te houden. Een heerlijk gevoel!”

Contacteer ons
Ann Ramaekers oSérieux! PR agency
Over Durabrik

Durabrik is het bedrijf achter de totaalaannemers Durabrik (nieuwbouw), Victor (renovatie) en Ecopuur (duurzame gebouwtechieken). Binnen Durabrik is ook een afdeling werkzaam die zich specifiek richt op overheden en publieke opdrachtgevers: Durabrik Publieke Samenwerking.

Durabrik creëert toekomstgerichte woonoplossingen vanuit ieders behoefte aan levenskwaliteit en kan zich vandaag met 50 jaar ervaring, een vaste waarde in de bouwsector noemen. Een team van 230 vaste medewerkers realiseert een jaaromzet van 99 miljoen euro. Joost en Claudia Callens staan als tweede generatie in dit familiebedrijf aan het hoofd. De hoofdzetel langs de E40 in Drongen is een blikvanger die gekenmerkt wordt door een unieke inspiratieruimte en door het blanco huis, geïntegreerd in de hoek van het gebouw. Het opvallende gebouw staat symbool voor de onderscheidende identiteit van het bedrijf.

De bedrijfsidentiteit van Durabrik wordt ontwikkeld door een progressief HR beleid. De expertise in bouwen wordt gecombineerd met een heel menselijke aanpak, waarin zowel de klant als de medewerker zich voor 100% betrokken voelt. Want bouwen begint bij mensen! Respect en vertrouwen, Ontplooiing en Ontwikkeling, Samenwerken, Innovatief ondernemen en Eigenaarschap (ROSIE) vatten de vijf bedrijfswaarden samen die uitgedragen worden door alle Durabrik medewerkers, van de metser over de bouwadviseur tot de ingenieurs. Vanuit de positieve kracht van medewerkers streeft het bedrijf naar de hoogst mogelijke klantentevredenheid.

Door zijn mensgerichte en innovatieve aanpak weet Durabrik zich te onderscheiden binnen de bouwsector. Zo werd de groep voor haar personeelsbeleid bekroond met de titel "Vlaamse HR Ambassadeur 2015' en kregen ze in 2017 van Vlerick het certificaat “Great place to work”. In 2016 werd het kwaliteitsbeleid van Durabrik beloond met de Kwinta Business Excellence Award. In 2017 werd Joost Callens, ‘CSR professional of the year’ voor het duurzaamheidsbeleid van het bedrijf.

Durabrik
Landegemstraat, 10
9031 Drongen