Durabrik pakt uit met nieuw concept op Batibouw
Wie dit jaar op zoek gaat naar de grote stand van Durabrik, is er aan voor de moeite. De projectontwikkelaar koos dit jaar voor een andere aanpak.
Jessica Van Dorpe, marketing manager bij Durabrik legt uit: “We merken dat klanten kopen met al hun zintuigen. Ze willen zien hoe een afgewerkte woning er uit zal zien, ze willen materialen voelen, ze willen ervaren hoe groot de ruimtes zijn,… Daarom stellen we gedurende twee opeenvolgende zondagen al onze kijkwoningen en –appartementen in gans België open. Bezoekers mogen niet alleen komen kijken, ze mogen ook vooral voelen hoe het zou zijn om er te wonen. Ze kunnen er praten met de bouwadviseurs en advies inwinnen van onze interieuradviseurs. Als kers op de taart voorzien we op sommige locaties ook nog live cooking. Zo ervaren bezoekers meteen ook de keuken. Omdat we de kaart van de totale beleving trekken zullen we dus op Batibouw met een beperkte stand aanwezig zijn. “
Om die totaalbeleving door te trekken, ontwikkelde het bouwbedrijf een speciale app. Van Dorpe licht toe: “We hebben een app ontwikkeld waarmee je op grote touchscreens kan zoeken naar de locatie waar jij wil wonen. Je ziet meteen hoe de woningen er zullen uitzien, wat er nog beschikbaar is en je kan er meteen de plannetjes van bekijken.”
Meer info en inschrijven voor de kijk- en voeldagen : https://durabrik.be/nl/kijk-en-voeldagen