Durabrik pakt uit met nieuw concept op Batibouw

Wie dit jaar op zoek gaat naar de grote stand van Durabrik, is er aan voor de moeite. De projectontwikkelaar koos dit jaar voor een andere aanpak.

Jessica Van Dorpe, marketing manager bij Durabrik legt uit: “We merken dat klanten kopen met al hun zintuigen. Ze willen zien hoe een afgewerkte woning er uit zal zien, ze willen materialen voelen, ze willen ervaren hoe groot de ruimtes zijn,…  Daarom stellen we gedurende twee opeenvolgende zondagen al onze kijkwoningen en –appartementen in gans België open.  Bezoekers mogen niet alleen komen kijken, ze mogen ook vooral voelen hoe het zou zijn om er te wonen. Ze kunnen er praten met de bouwadviseurs en advies inwinnen van onze interieuradviseurs. Als kers op de taart voorzien we op sommige locaties ook nog live cooking. Zo ervaren bezoekers meteen ook de keuken. Omdat we de kaart van de totale beleving trekken zullen we dus op Batibouw met een beperkte stand aanwezig zijn. “

Om die totaalbeleving door te trekken, ontwikkelde het bouwbedrijf een speciale app. Van Dorpe licht toe: “We hebben een app ontwikkeld waarmee je op grote touchscreens kan zoeken naar de locatie waar jij wil wonen. Je ziet meteen hoe de woningen er zullen uitzien, wat er nog beschikbaar is en je kan er meteen de plannetjes van bekijken.”

Meer info en inschrijven voor de kijk- en voeldagen : https://durabrik.be/nl/kijk-en-voeldagen

 

Contacteer ons
Dorien Verté Communicatie Medewerker, Durabrik
Dorien Verté Communicatie Medewerker, Durabrik
Over Durabrik

Durabrik is het bedrijf achter de totaalaannemers Durabrik (nieuwbouw), Victor (renovatie) en Ecopuur (duurzame gebouwtechieken). Binnen Durabrik is ook een afdeling werkzaam die zich specifiek richt op overheden en publieke opdrachtgevers: Durabrik Publieke Samenwerking.

Durabrik creëert toekomstgerichte woonoplossingen vanuit ieders behoefte aan levenskwaliteit en kan zich vandaag met 50 jaar ervaring, een vaste waarde in de bouwsector noemen. Een team van 230 vaste medewerkers realiseert een jaaromzet van 99 miljoen euro. Joost en Claudia Callens staan als tweede generatie in dit familiebedrijf aan het hoofd. De hoofdzetel langs de E40 in Drongen is een blikvanger die gekenmerkt wordt door een unieke inspiratieruimte en door het blanco huis, geïntegreerd in de hoek van het gebouw. Het opvallende gebouw staat symbool voor de onderscheidende identiteit van het bedrijf.

De bedrijfsidentiteit van Durabrik wordt ontwikkeld door een progressief HR beleid. De expertise in bouwen wordt gecombineerd met een heel menselijke aanpak, waarin zowel de klant als de medewerker zich voor 100% betrokken voelt. Want bouwen begint bij mensen! Respect en vertrouwen, Ontplooiing en Ontwikkeling, Samenwerken, Innovatief ondernemen en Eigenaarschap (ROSIE) vatten de vijf bedrijfswaarden samen die uitgedragen worden door alle Durabrik medewerkers, van de metser over de bouwadviseur tot de ingenieurs. Vanuit de positieve kracht van medewerkers streeft het bedrijf naar de hoogst mogelijke klantentevredenheid.

Door zijn mensgerichte en innovatieve aanpak weet Durabrik zich te onderscheiden binnen de bouwsector. Zo werd de groep voor haar personeelsbeleid bekroond met de titel "Vlaamse HR Ambassadeur 2015' en kregen ze in 2017 van Vlerick het certificaat “Great place to work”. In 2016 werd het kwaliteitsbeleid van Durabrik beloond met de Kwinta Business Excellence Award. In 2017 werd Joost Callens, ‘CSR professional of the year’ voor het duurzaamheidsbeleid van het bedrijf.

Durabrik
Landegemstraat, 10
9031 Drongen